۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کمبود زمین مانع سرمایه‌گذاری صنعتی در مازندران است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

کمبود زمین مانع سرمایه‌گذاری صنعتی در مازندران است

سوادکوه- موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کمبود زمین صنعتی را از موانع سرمایه‌گذاری در بخش صنعت بیان کرد و گفت: به رغم مشکلات با ۶۰ سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی استان قرارداد بسته شد.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، از موانع سرمایه گذاری در بخش تولید را کمبود زمین صنعتی بیان کرد و گفت: در حال حاضر یک‌هزار و۹۰۰ هکتار زمین صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه با ساخت شهرک هزار هکتاری در شرق استان، تاحدودی موانع فراروی سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت حل می شود، افزود: همچنین واحدهای راکد و غیرفعال تولیدی نیز در استان تعیین تکلیف می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران فسخ قرارداد با واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد را از برنامه ها ذکر کرد و گفت: در سال جاری به رغم مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ۶۰ سرمایه گذار جدید در حوزه صنعت و تولید در شهرک های صنعتی استان شناسایی شدند و با انان قرارداد بسته شد.

موسوی حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع فراروی واحدهای تولیدی راکد وغیرفعال را از برنامه های شرکت در سال جهش تولید ذکر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت های صورت گرفته شاهد رونق بیش از پیش بخش تولید باشیم.

وی با عنوان اینکه بزرگترین شهرک صنعتی مازندران از نظر وسعت در سوادکوه و بشل فعال است، ادامه داد: ۱۰۰ واحد تولیدی در این شهرک مشغول فعالیت هستند.

کد خبر: ۳۱٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha