۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
مرحله پنجم اعتبارات اشتغال روستایی البرز به بانک‌های عامل ابلاغ شد
معاون اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز:

مرحله پنجم اعتبارات اشتغال روستایی البرز به بانک‌های عامل ابلاغ شد

کرج- معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی البرز از ابلاغ مرحله پنجم اعتبارات اشتغال روستایی به بانک‌های عامل استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، ابراهیم شادمهر در سومین کمیته فنی بررسی طرح های اشتغال روستائی البرز که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک‌های مرتبط در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برگزار شد، گفت: مرحله پنجم اعتبارات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی انجام و به استان البرز ابلاغ شده است.

وی افزود : چهار بانک عامل در استان برای پرداخت این تسهیلات شامل (بانک های توسعه تعاون، پست بانک، کشاورزی وصندوق کارآفرینی امید) هستند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز در خصوص پرداخت این تسهیلات به متقاضیان گفت: این تسهیلات به طرح های اشتغال زا در مناطق روستایی و عشایری و بر اساس رسته‌های اولویت دار با هدف اشتغال پایدار در این مناطق پرداخت می شود.

اعطای ۲۰۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰۷۴ طرح اشتغالزایی
شادمهر با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در البرز و میزان اشتغال زایی این طرح در استان از ابتدا تاکنون اعلام کرد: از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون حدود ۲۰۸ میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و ۷۴ طرح با تعهد اشتغال دو هزار و ۳۱۱ نفر در استان البرز پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات حدود ۱۶۸ میلیارد تومان به ۲۷۵ طرح با اشتغال زایی هزار و ۲۵۳ نفر مربوط به دستگاه های اجرایی و حدود ۴۰ میلیارد تومان به ۷۹۹ طرح با اشتغال زایی هزار و ۵۸ نفر مربوط به دستگاه های حمایتی استان بوده است.

در ادامه جلسه این کمیته، درخواست های متقاضیان دریافت تسهیلات تکمیلی در قالب متمم و نیز تخلفات و انحرافات گزارش شده از سوی ناظرین شهرستان ها وبانک ها و دستگاه های اجرایی استان در خصوص تسهیلات مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بانک های عامل مرتبط این طرح، گزارشی از تخصیص اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی به استان ارائه داده و نیز دو طرح ارائه شده از سوی نهاد حمایتی بنیاد شهید استان به میزان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در این جلسه تصویب شد.

کد خبر: ۳۱٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha