۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
 ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی زنجان برای عرضه اولیه در بورس درخواست دادند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان:

۱۲ واحد تولیدی و صنعتی زنجان برای عرضه اولیه در بورس درخواست دادند

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی استان زنجان برای عرضه  اولیه در بورس درخواست دادند گفت: اسامی این واحدهای تولیدی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه خرید و فروش هر گونه بورس در بنگاه های معاملاتی ممنوع است، گفت: مردم مواظب افراد سود جو باشند. 

وی مشارکت مردم استان در بازار سرمایه را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: خوشبختانه زنجانی ها در مشارکت اقتصادی هم رتبه خوبی در سطح کشور دارند. 

 رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی استان زنجان برای عرضه  اولیه در بورس درخواست دادند، تاکید کرد: اسامی این واحدهای تولیدی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است. 

فغفوری گفت: وارد شدن واحدهای تولیدی و صنعتی استان به بازار سرمایه و بورس باعث فعال شدن و افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی می شود. 

وی بر لزوم تقویت و ارائه آموزش های تخصصی بورس  تاکید کرد و افزود: نهادهای مربوطه نسبت به ارتقای دانش علمی بورس مردم مدیریت لازم را داشته باشند. 

 رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان  بیش از ۱۶ شرکت و واحد تولیدی در بازار بورس حضور دارند، ابراز داشت: این برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری استان بسیار موثر است و در تثبت اشتغال بسیار موثر خواهد بود. 

فغفوری گفت: در استان زنجان باید واحدهای تولیدی و کوچک هم وارد بازار سرمایه شوند چرا می توانند با ظرفیت بسیار بالایی فعالیت کنند.

کد خبر: ۳۱٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha