۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
موانع صادرات محصولات ۲ واحد تولیدی فرآورده‌های شیمیایی در سمنان رفع می‌شود
استاندار سمنان:

موانع صادرات محصولات ۲ واحد تولیدی فرآورده‌های شیمیایی در سمنان رفع می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با اشاره با بازدید از ظرفیت‌های موجود در دو واحد تولیدی فرآورده‌های شیمیایی «انرژی» و «هَف» در سمنان گفت: مشکلات صادراتی این دو واحد تولیدی رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از واحدهای تولیدی انرژی و هف در سمنان اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و ضرورت اتکا به توان داخلی کشور باید نسبت به رفع مشکلات صادراتی این دو واحد تولیدی اقدامی مؤثر انجام شود.

وی بابیان اینکه ارزآوری و تأمین بازار فروش محصولات تولیدی استان سمنان در دستور کار است، افزود: تولیدات شرکت انرژی برای شرکت‌های مهم پتروشیمی نفت و فولاد قابل‌استفاده است و جزو برندهای اصلی کشور محسوب می‌شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه این واحد تولیدی بازار لازم را برای فروش محصولات خود دارند و در حوزه تولید، مشکل جدی ندارند، یادآور شد: این واحدها در رابطه با طرح‌های توسعه و تأمین زمین مشکلاتی دارند که باید رفع شود.

آشناگر با اشاره به اینکه شرکت شیمیایی هَف یکی از واحدهای تولیدی خوب استان سمنان است، تصریح کرد: حشره‌کش، علف‌کش و سم آفت‌کش از مهم‌ترین محصولات تولیدی این واحد است که بازار خوبی در استان دارد.

کد خبر: ۳۱٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha