۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
شرایط تجاری مطلوب مرزهای منطقه آزاد اروند برای صادرات
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه اروند:

شرایط تجاری مطلوب مرزهای منطقه آزاد اروند برای صادرات

آبادان- امانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند گفت: شرایط تجاری مرزهای منطقه آزاد اروند برای صادرات مطلوب است و تولیدکنندگان می‌ توانند به سهولت از این ظرفیت استفاده کنند.

احمد امانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به حضور شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند در هشتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران اکسپو گفت: حضور در این نمایشگاه دستاوردهای بسیار خوبی نظیر ارتباط موثر با سرمایه گذاران داخلی اعم از تولیدکنندگان، صادر کنندگان، شرکت های خدمات فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان و همچنین سرمایه گذاران خارجی را در پی داشت.

وی افزود: نتیجه مذاکره با بیش از ده ها هلدینگ، عقد چندین فقره تفاهمنامه با شرکت های داخلی با هدف تلاش برای حضور سرمایه گذاران در منطقه و سرمایه‌ گذاری در ساخت واحد های مسکونی، تجاری، سرمایه گذاری شرکت های تولیدی برای افزایش تولیدات و کاهش نرخ بیکاری در شهرهای آبادان و خرمشهر را رقم زد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند ادامه داد: دعوت از تولیدکنندگان سرزمین اصلی برای صادرات محصولات خود توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند از طریق مرزهای منطقه آزاد اروند یکی از محورهای حضور در نمایشگاه ایران اکسپو بود.

امانی با تاکید بر هم افزایی ظرفیت خدمات فنی و مهندسی شرکت ها به شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه اروند، عنوان کرد: شرکت های فعال در حوزه نفت، گاز و امور ساختمانی از موارد مورد بحث و مذاکره در ایران اکسپو بود که امیدوار هستیم نتایج خوبی را در آینده داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش درآمدهای شرکت از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری در زمینه ساخت مراکز تجاری با مشارکت سرمایه گذاران بزرگ و کوچک و ساخت مجتمع های مسکونی با استفاده از مشارکت مردم و شرکت های تعاونی مسکونی، از عمده برنامه های سال جاری این شرکت است که مجدانه دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند گفت: شناسایی بازار فروش و افزایش صادرات در منطقه با ایجاد یک حلقه واسط بین تولید کنندگان داخلی ( در منطقه و خارج از منطقه ) و وارد کنندگان از کشورهای خارجی از دیگر موضوعاتی است که برای رسیدن به اهداف خود در دستور کار این شرکت قرار دارد.

امانی اضافه کرد: شرایط تجاری مرزهای منطقه آزاد اروند برای صادرات مطلوب است و تولیدکنندگان می‌ توانند به سهولت از این ظرفیت استفاده کنند.

کد خبر: ۲۸۵٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha