۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
بخشی از مطالبات ۱۰ ساله کارگران کارخانه مخابرات راه دور فارس پرداخت می شود
اجرای مصوبه سفر رئیس قوه قضاییه به فارس

بخشی از مطالبات ۱۰ ساله کارگران کارخانه مخابرات راه دور فارس پرداخت می شود

شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: با پیگیری‌های مستمر و در کمتر از ۴۰ روز پس از سفر ریاست قوه قضاییه به فارس بخشی از مطالبات کارگری شرکت مخابرات راه دور پس از ۱۰ سال در آستانه پرداخت است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت الاسلام کاظم موسوی گفت: مرکز رسانه قوه قضائیه با پیگیری‌های مستمر قضائی و در کمتر از ۴۰ روز پس از سفر ریاست قوه قضائیه به استان فارس بخشی از مطالبات کارگری شرکت مخابرات راه دور (ITI) شیراز پس از ۱۰ سال در آستانه پرداخت است.

وی افزود: موضوع حل مشکلات کارخانجات مخابرات راه دور شیراز از جمله موارد پیگیری شده در سفر آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه به استان فارس بود که ظرف کمتر از ۴۰ روز پس از سفر وی بخشی از مطالبات با رایزنی مجموعه قضائی و اجرایی استان و ورود یک سرمایه گذار خارجی امروز به حساب سپرده دادگستری واریز و طی برنامه ریزی انجام شده به کارگران پرداخت خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کارخانجات مخابرات راه دور شیراز (ITI) قریب به ۱۰ سال است که با چالش متعددی رو به رو بوده است، گفت: در سفر اخیر ریاست قوه قضائیه به استان فارس و تاکید به حل مشکلات واحدهای تولیدی مسئولین اجرایی استان فارس و اعضای هیأت مدیره این شرکت با ریاست قوه قضائیه ملاقات داشته و مشکلات خود را مطرح کردند که پیگیری و حل مشکلات از جمله مصوبات این نشست بود که مقرر گردید کارگروهی مشترک، متشکل از دستگاه قضائی، استانداری فارس و وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن بررسی راه کارهای رفع مشکلات کارخانه و پرداخت مطالبات کارگری و بانک‌ها و سایر مطالبات این کارخانه را به چرخه تولید بازگردانند.

وی تصریح کرد: اهلیت و صلاحیت سرمایه گذار بخش خصوص بررسی شده است و پرداخت بخشی از مطالبات کارگری یکی از شروط واگذاری می‌باشد که امروز پس از ۱۰ سال محقق شده است.

کد خبر: ۳۱٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha