۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به ۱۵ میلیون تن افزایش می‌یابد
مدیرکل بنادر بوشهر:

ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به ۱۵ میلیون تن افزایش می‌یابد

بوشهر- ارجمندزاده، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به ۱۵ میلیون تن در سال افزایش می‌یابد.

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت بندر بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی را در این زمینه در دستور کار داریم.

وی توسعه جزیره نگین به عنوان پس کرانه بندر بوشهر را در افزایش ظرفیت‌های بندری بسیار مهم دانست و اظهار کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در این جزیره، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر به ۱۵ میلیون تن در سال افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ارتباط با پهلوگیری دومین کشتی حامل خاک فسفات در بندر بوشهر نیز بیان کرد: این کشتی نیز همچون محموله نخست فسفات، حامل ۲۰ هزار تن خاک فسفات است.

وی از انتقال محموله این کشتی پس از تخلیه به انبارهای منطقه ویژه بوشهر خبر داد و اضافه کرد: محموله‌های دیگری نیز داریم که در جزیره نگین تخلیه خواهد شد.

ارجمندزاده به ظرفیت بالای بندر بوشهر اشاره کرد و افزود: این بندر دارای ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه خدمات در حوزه صادرات و واردات کالا است.

کد خبر: ۳۱٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha