۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
مصرف برق در لرستان به مرز هشدار رسید
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

مصرف برق در لرستان به مرز هشدار رسید

لرستان- خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به افزایش مصرف برق در استان گفت: افزایش دمای هوا سبب شده پیک بار وضعیت برق در لرستان قرمز شود.

فریدون خودنیا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از افزایش مصرف برق در استان خبرداد و اظهار داشت: با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا و استفاده بیش از حد از وسایل برقی و سرمایشی، در حال حاضر پیک بار وضعیت برق در لرستان قرمز شده است.

وی افزود: نیروهای شرکت توزیع برق لرستان به صورت جهادی و شبانه روزی در حال تلاش برای تامین برق پایدار و مطمئن هستند که امیدواریم تابستان ۹۹ را با کم‌ترین خاموشی سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه اوج مصرف برق در استان از ساعت ۱۱ الی ۱۷ است، عنوان کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی، گرمای هوا تا هفته آینده ادامه دارد بنابراین لازم است مردم در این راستا همکاری لازم را داشته باشند و در ساعات پیک بار که از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳ شب است، از وسایل پرمصرف استفاده نکنند چرا که استفاده از وسایل پر مصرف در ساعات اوج بار موجب افزایش خاموشی و وارد شدن خسارات زیادی به شبکه‌های توزیع برق در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته افزایش مصرف برق را داشته‌ایم، تصریح کرد: افزایش نرخ برق برای کسانی که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند ۷ درصد و برای کسانی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند ۲۳ درصد بوده است.

خودنیا گفت: انتظار داریم مشترکان بهای برق مصرفی‌شان را پرداخت کنند تا بتوانیم کارهای توسعه، احداث و بهینه‌سازی شبکه‌ها را انجام دهیم و شبکه‌های پایداری داشته و برق مطمئنی توزیع کنیم.

کد خبر: ۳۱٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha