۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
سوءاستفاده اپراتورهای اینترنت همراه از وضعیت کرونایی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

سوءاستفاده اپراتورهای اینترنت همراه از وضعیت کرونایی

حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید در شرایط کنونی که شیوع کرونا مردم را خانه نشین کرده، اپراتورها باید با ارائه طرح های مناسب اینترنت ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دهند در حالیکه این شرکت ها از اواسط تیر ماه بهای ارائه خدمات خود را افزایش دادند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از گرانی اینترنت همراه، گفت: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا مردم را خانه نشین کرده، اپراتورهای اینترنت همراه باید با ارائه طرح های مناسب اینترنت ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دهند در حالیکه این شرکت ها از اواسط تیر ماه بهای ارائه خدمات خود را افزایش دادند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: اپراتورهای اینترنت همراه نباید بدون هماهنگی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه ارائه خدمات و بسته های اینترنت را افزایش دهند.

اپراتورها نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت همراه را به صورت شفاف بیان کنند
وی با اشاره به اینکه اپراتورها باید نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت همراه را به صورت شفاف بیان کنند، اظهار کرد: از آنجایی که افراد دارای سیم کارت های اعتباری، هزینه بسته های اینترنت را پیش از استفاده پرداخت می کنند، باید بتوانند از تخفیفات مناسب نیز برخوردار شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: دستگاه های نظارتی و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بر عملکرد اپراتورها نظارت کنند تا در صورت تخلف آنها را جریمه کرده و روند فعالیت‌های خود را اصلاح کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین با اشاره به ضرورت مدیریت هزینه های سربار، ادامه داد: اپراتورهای اینترنت همراه باید هزینه های سربار خود را کاهش دهند به طور مثال می توانند به جای افزایش قیمت بسته های اینترنت، هزینه تبلیغات خود را کاهش دهند تا ناچار به گران کردن اینترنت نباشند.

کد خبر: ۳۱٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha