۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
۷۹۷ برنامه تعمیراتی در فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی اجرا می‌شود
در قالب تعمیرات اساسی؛

۷۹۷ برنامه تعمیراتی در فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی اجرا می‌شود

بوشهر - بهزادی، سرپرست تعمیرات پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در قالب برنامه تعمیرات اساسی، ۷۹۷ برنامه تعمیراتی در فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی اجرا می‌شود.

تیمور بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برنامه تعمیرات اساسی فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی به منظور آماده‌سازی همه واحدهای عملیاتی برای تولید بی‌وقفه گاز در ماه‌های سرد سال اجرایی شده است.

وی از اجرای برنامه تعمیرات اساسی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و بیان کرد: در این تعمیرات حداکثر استفاده از قطعات و ابزار تولید داخل صورت می‌گیرد.

سرپرست تعمیرات پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با تقدیر از حضور شرکت‌های تخصصی داخلی در برنامه تعمیرات اساسی، گفت: در قالب برنامه تعمیرات اساسی، ۷۹۷ برنامه تعمیرات اساسی در فازهای ۱۷ و ۱۸ اجرا می‌شود.

وی با اشاره به انجام عملیات تعمیرات اساسی در چهار واحد شیرین‌سازی گاز ترش پالایشگاه هفتم خاطرنشان کرد: واحدهای بازیافت گوگرد، واحد احیای آب شور، واحدهای تولید بخار فشار قوی و مشعل فاز نیز در برنامه تعمیرات اساسی هستند.

به گزارش بازار، پالایشگاه هفتم پارس جنوبی شامل فازهای ۱۷ و ۱۸ در قسمت غربی سایت شماره یک طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی نزدیک به خروجی شرقی شهرستان عسلویه قرار دارد.

از نظر طراحی، فازهای ۱۷ و ۱۸ یک پالایشگاه کامل است که محصولاتی شامل گاز طبیعی، اتان، پروپان، بوتان، میعانات گازی و گوگرد را تولید می‌کند. خوراک ورودی به میزان ۶۰.۸ میلیون متر مکعب گاز و میعانات همراه از سکوهای فازهای ۱۷ و ۱۸ تأمین می‌شود.

این پالایشگاه توان تولید محصولات با ارزش افزوده بالا مانند اتان، پروپان و بوتان را نیز دارد.

کد خبر: ۳۰٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha