۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
پروازهای تبریز- استانبول شروع نشده لغو شد

پروازهای تبریز- استانبول شروع نشده لغو شد

تبریز- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از لغو پروازهای فرودگاه تبریز به سمت ترکیه خبر داد.

به گزارش بازار، از هفته پیش خبرهایی مبنی بر شروع مجدد پروازهای بین ایران و ترکیه و به تبع آن تبریز و استانبول منتشر شد و حتی چند هواپیما نیز بین تبریز و استانبول تیکاف کردند اما امروز زمزمه هایی مبنی بر لغو همه پروازهای بین ایران و ترکیه به گوش می‌رسید که کم و کیف این موضوع را از مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی جویا شدیم که وی با تائید لغو پروازهای حوزه مدیریتش به سمت ترکیه گفت: دیشب سازمان هواپیمایی کشور ترکیه اعلام کرده همه پروازهایش به مقصد ایران لغو شده است.

رامین آذری افزود: در پی اعلام این موضع از سوی ترکیه، ​امروز برای پرواز شرکت هواپیمایی معراج که قرار بود بصورت رفت و برگشت بین فرودگاه شهید مدنی تبریز و فرودگاه استانبول انجام شود مجوز پرواز صادر نشده و این پرواز با وجود پر بودن تمام صندلی هایش انجام نشد.

وی به مسافران پروازهای ترکیه که اقدام به خرید بلیط کرده اند خواست، در اولین فرصت مبالغ بلیط‌های خریداری شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی مربوطه به مسافران بازگردانده خواهد شد.

گفته می‌شود این اقدام طرف ترکی به دلیل وجود بیماری کرونا و تبعات ناشی از آن صورت گرفته و در پی آن همه پروازهای ترکیه به سمت ایران و افغانستان تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

لازم به یادآوری است دیروز شرکت هواپیمایی ترکیش ترکیه خبری مبنی بر آغاز مجدد پروازهای به سمت ایران و تبریز را رسانه‌ای کرد حال چه می شود بعد از گذشت کمتر از ۲۴ ساعت از این خبر، ترکیه همه پروازه به سمت ایران را لغو ی کند جای سوال و تعجب دارد.

کد خبر: ۳۰٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha