۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
۶۶۹ نفر در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی آموزش مهارتی فرا گرفتند
مدیر کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان:

۶۶۹ نفر در سیستان و بلوچستان به صورت مجازی آموزش مهارتی فرا گرفتند

زاهدان - اولیایی، مدیر آموزش کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری دوره های آموزش مجازی در این استان گفت: این اداره کل از مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در جهت راه اندازی کسب و کارهای مهارت بنیان حمایت کند.

خداداد اولیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با هدف امیدبخشی و ترویج خودباوری در جوانان جویای کار از طریق مهارت آموزی ۷۰ دوره آموزش مجازی در استان سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

وی افزود: در این راستا ۶۶۹ نفر از متقاضیان مهارت آموزی از دوره های آموزش تخصصصی در رشته رایانه بهره مند شدند.

مدیر آموزش کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد : این اداره آمادگی دارد تا از مهارت آموختگان کارآفرین در جهت راه اندازی کسب و کارهای مهارت بنیان حمایت کند.

وی گفت:  امروزه خدمات این سازمان به عنوان یکی از راهکارهای مهم تحقق جهش تولید است که در توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کشور بسیار نقش‌آفرین بوده است.

اولیایی افزود: قطعا هرکس مهارتی فرا گیرد بیکار نخواهد ماند همچون افرادی که در رشته لوله کشی گاز مشغول مهارت آموزی در استان سیستان و بلوچستان هستند و بلافاصله بعد آموزش جذب بازارکار می شوند.

وی با اشاره به برنامه های هفته ملی مهارت در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در سال جهش تولید، ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصتهای شغلی پایدار در مسیر تولید ملی، ارتقای منزلت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اطلاع رسانی هرچه بیشتر این آموزش‌ها در سطوح مختلف از عمده اهداف هفته ملی مهارت در این استان است.

مدیر آموزش کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای برنامه‌های متنوع در هفته ملی مهارت تلاش می‌شود تا مخاطبان و گروه‌های هدف با رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بیشتر آشنا شوند.

کد خبر: ۳۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha