۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
آغاز مرحله سوم ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن
معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

آغاز مرحله سوم ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: مرحله سوم ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در جلسه کمیته فنی مسکن که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اقدام ملی مسکن با هدف خانه دار شدن بخشی از نیازهای جامعه عملیاتی خواهد شد و امیدواریم این طرح به سرعت عملیاتی شود.

وی افزود: سهمیه استان قزوین در اقدام ملی مسکن ۹هزار و ۵۰۰واحد است که ثبت نام از متقاضیان در دو مرحله انجام شد و حدود ۳۰ درصد از افراد شرایط لازم را داشتند که برای طی مراحل بعدی در نوبت هستند.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی یک هزار و ۷۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان آغاز شده است.

فرخزاد بیان کرد: همچنین پروژه ۱هزار و ۲۰۰ واحدی توسط ستاد اجرایی فرمان امام به همراه ۵۰۰ واحد مسکونی توسط دستگاه‌های نظامی هم اکنون در حال انعقاد قرار داد است.

وی یادآور شد: برای انجام عملیات طرح اقدام ملی مسکن مکاتباتی با ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی صورت گرفته تا این گروه نیز بتوانند با تفاهم نامه جدید برای تأمین مسکن اقدام کنند.

فرخزاد اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار طرح اقدام ملی مسکن در اجرای کار مشارکت خواهد کرد و حدود ۶۰ درصد از ثبت نام شدگان واجد شرایط به این نهاد معرفی شده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در تأمین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن این طرح، به طور عمده در شهرهای کوچک با مشکل روبرو هستیم اما بیشتر زمین‌های این طرح در ناحیه شهری مهرگان قرار دارد.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم کمیته فنی و شورای تأمین مسکن استان، مقرر شده است تا برای ثبت نام مرحله سوم اقدام لازم صورت گیرد تا متقاضیان جدید در اجرای طرح مشخص شوند.

کد خبر: ۳۰٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha