۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
 ۹۰ درصد از صادرات زنجان مربوط به محصولات صنعتی و معدنی است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان:

۹۰ درصد از صادرات زنجان مربوط به محصولات صنعتی و معدنی است

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه بیش از ۸۵ تا ۹۰ درصد از صادرات استان زنجان مربوط به محصولات صنعتی و معدنی است، گفت: این بخش بیشترین صادرات در استان را به خود اختصاص داده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سه ماهه امسال صادرات از استان  زنجان کاهش داشته است، اظهار کرد: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا و  بسته شدن مرزهای تجاری باعث شد تا صادرات  از استان کاهش بسیاری داشته باشد. 

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت زنجان، گفت: کاهش صادرات استان علت فنی نداشته و به دلیل کرونا مرزهای هوایی ، دریایی و زمینی بسته شده بود. 

فغفوری تاکید کرد: تولیدات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در این سه ماهه بسیار خوب بوده و تنها مشکل برای صادرات محدودیت های کرونایی بوده است و بر داشته شدن آن صادرات استان حال خوشی گرفته است. 

وی ابراز داشت: از تیرماه صادرات در استان رونق گرفته است و  امیدواریم صادرات استان تا پایان سال افزایش محسوسی داشته باشد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه بیش از ۶۶.۸ درصد از اقلام صادراتی زنجان به کشور ترکیه، ابراز داشت: در این میان ۱۴ درصدصادرات استان به کشور عراق است. 

کد خبر: ۳۰٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha