۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
۷۰۰ استخر تولید ماهی قزل آلا در ماهنشان فعال است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۷۰۰ استخر تولید ماهی قزل آلا در ماهنشان فعال است

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه ۷۰۰ استخر تولید ماهی قزل آلا در ماهنشان فعال است، گفت: از سیاست های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان توجه به تکمیل زنجیره تولید در بخش آبزی پروری شهرستان ماهنشان بوده که در دستور کار گرفته است. 

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا یوسفی ظهر شنبه در جلسه  شورای  اشتغال شهرستان ماهنشان در محل فرمانداری این شهرستان، گفت: برای توسعه و ترویج صنعت گردشگری در ماهنشان برنامه ریزی لازم را دستور کار داریم  که در گام اول ایجاد خانه های بوم گردی در مناطق روستائی این شهرستان مورد تاکید است. 

وی با بیان اینکه استان زنجان بیش از چهار هزار تعاونی دارد، اظهار کرد: با کمک ظرفیتهایی که در بخش تعاون وجود دارد با تشکیل شرکتهای تعاونی گردشگری در نقاط مختلف شهرستان ماهنشان صنعت گردشگری را توسعه خواهیم داد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه ۷۰۰ استخر تولید ماهی قزل آلا در ماهنشان فعال است، گفت: از سیاستهای اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان توجه به تکمیل زنجیره تولید در بخش آبزی پروری شهرستان ماهنشان است که در دستور کار گرفته است. 

یوسفی بر پرداخت تسهیلات به بخش آبزی پروری در شهرستان ماهنشان تاکید کردو گفت: ماهنشان بزرگترین تولید کننده عسل استان  است که با تولید سالانه بیش از ۲۶۰ تن عسل به عنوان قطب تولید عسل تبدیل شده است. 

وی افزود: حمایت های مالی برای تکمیل زنجیره های تولید عسل از جمله صنایع تکمیلی، بسته بندی عسل و اتصال حلقه های تولید به بازار مصرف داخلی و خارجی در اولویت برنامه های اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی زنجان،تاکید کرد: تکمیل زنجیره های تولید در بخش های آبزی پروری، تولید عسل، گردشگری و کشاورزی در شهرستان ماهنشان در سالجاری به جد دنبال می شود. 

کد خبر: ۳۰٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha