۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
تولید ۲۵۷ دستگاه انواع واگن باری در شرکت فولاد درخشان اراک
برای سالجاری هدفگذاری شد؛

تولید ۲۵۷ دستگاه انواع واگن باری در شرکت فولاد درخشان اراک

اراک- میرنظامی، مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک از هدفگذاری برای تولید ۲۵۷ دستگاه انواع واگن باری در شرکت فولاد درخشان اراک برای سال جاری خبر داد.

سید رحمان میرنظامی در گفتگو با خبرنگار بازار از هدفگذاری برای تولید ۲۵۷ دستگاه انواع واگن باری در شرکت فولاد درخشان اراک برای سال جاری خبر داد و اظهار داشت: طی سال گذشته ۲۲۵ دستگاه انواع واگن باری در این شرکت تولید و با تحویل به شرکت‌های بهره‌بردار به ناوگان ریلی کشور پیوسته اند.

میرنظامی با اشاره به اینکه ۷۰ دستگاه واگن باری دو و چهار محوره امسال در شرکت واگن‌سازی فولاد درخشان اراک تولید و راهی خطوط ریلی کشور شده است گفت: ۱۷۵ دستگاه واگن باری دو محوره مخصوص حمل کانتینر سال گذشته در این شرکت به خط تولید رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت ساخت بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع واگن باری در شرکت فولاد درخشان اراک وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود با حمایت شرکت‌های بهره‌بردار در پرداخت تسهیلات کم‌بهره نسبت به پویایی شرکت‌های تولیدی اقدام مناسب صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک با بیان اینکه شرایط تولید واگن در کشور خوب است،  عنوان داشت: نبود ارز برای تامین برخی از مواد اولیه یکی از مشکلات تولید محسوب می شود.

کد خبر: ۳۰٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha