۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
 ۴ هزار مورد انشعاب برق غیرمجاز در البرز شناسایی شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز:

۴ هزار مورد انشعاب برق غیرمجاز در البرز شناسایی شد

کرج- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار هزار و چهار مورد انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی که منجر به احیاء انرژی و وصول شده است.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بهنام بیات، از تشدید برخورد با استفاده کنندگان برق غیرمجاز در این استان خبر داد و گفت: با متخلفان طبق قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز، مصوب ۱۳۹۶ برخورد قانونی می شود.

بیات با بیان اینکه استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت المال است و از طریق مراجع قانونی با متخلفان به شدت برخورد می شود، افزود: از ابتدای سال تاکنون چهار هزار و چهار مورد انشعاب غیرمجاز در استان شناسایی که منجر به احیاء انرژی و وصول شده است.

وی اضافه کرد: استفاده غیرمجاز از نیروی برق موجب هدر رفت انرژی می شود و به دنبال آن خسارات فراوانی به اقتصاد ملی وارد خواهد کرد.

بیات با اشاره به اینکه با استفاده کنندگان از برق های غیرمجاز به شدت برخورد قانونی می شود گفت: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند ۱۵ گروه عملیاتی سه نفره بازرسی برق متشکل از سیمبان، راننده، کارشناس برق، کارشناس حقوقی و پلیس در استان و استفاده از کلیه ظرفیتهای بهره برداری دیگر با خاطیان که به هر شکلی در انشعابات غیرمجاز دخیل هستند در چارچوب قانون برخورد جدی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با اشاره به اینکه فعالیت این شرکت در راستای صیانت از حقوق شهروندان و حفظ اموال بیت المال است، افزود: از شهروندان تقاضا می شود استفاده کنندگان برق غیرمجاز در این استان را از طریق شماره تماس ۳۳۱۲۱ با درج کد پنج سامانه پیام گیر ما معرفی، تا با استفاده از مزایای تشویقی طرح مذکور که حدود دو تا ۱۰ میلیون تومان است، ما را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری کنند.

کد خبر: ۳۰٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha