۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
۹۸ بنگاه مشاور املاک متخلف در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۹۸ بنگاه مشاور املاک متخلف در زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طی سه ماهه نخست سالجاری ۹۸ بنگاه مشاور املاک متخلف در استان پلمب شده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سالجاری ۲۳۹ مورد بازرسی از مشاور املاک مسکن زنجان انجام شده است، گفت: ۹۸ بنگاه مشاور املاک متخلف با دستور شورای تامین استان پلمب شده است.

وی اظهار کرد: این تعداد بنگاه مشاور املاک با قیمت‌گذاری‌های بسیار بالا در زمینه ملک و اجاره‌ بها برای دریافت کمیسیون بیشتر باعث افزایش قیمت مسکن و اجاره‌ بها شدند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: با دستور دولت تنها باید ۲۰ درصد بر اجاره بهای مسکن افزوده شود و در این میان باید دستورالعمل‌های لازم به مشاورین املاک ارائه شود.

موسوی از افزایش نظارت بر فعالیت بنگاه مشاور املاک در زنجان تاکید کرد و یاد آورشد:  با متخلفان برخورد جدی انجام می‌شود، چرا که افرادی با گران کردن مسکن باعث می شوند بازار زمین و مسکن نا آرام شود.

وی از فعالیت بیش از هزار بنگاه مشاور  املاک در استان زنجان خبر داد و ا فزود: تعداد زیادی از این مشاور املاک ها پروانه فعالیت ندارند که به زودی این بنگاهها پلمب می شوند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان، برلزو م ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک در استان تاکید کرد و گفت: برخی از افراد به علت نبود شغل ثابت اقدام به راه اندازی بنگاه مسکن می کنند.

کد خبر: ۳۰٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha