۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
افزایش دمای هوا در غرب و جنوب غرب کشور
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد

افزایش دمای هوا در غرب و جنوب غرب کشور

ضرابی، کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد این هفته دمای هوا در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور افزایش یابد و به بالاتر از ۵۰ درجه سانتیگراد هم برسد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مرتضی ضرابی افزود: دمای هوا این هفته در مناطقی از استان‌های ایلام و خوزستان به بالاتر از ۵۰ درجه سانتی گراد هم خواهد رسید، اما در روزهای پایانی این هفته شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

وی گفت: امروز در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و مناطقی از اردبیل، بخش‌های شمالی زنجان و کردستان شرایط برای بارش‌های پراکنده مهیاست و همین شرایط در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب غرب استان اصفهان، جنوب استان مرکزی و جنوب استان همدان نیز پیش بینی می‌شود. کارشناس هواشناسی افزود: از امروز تا دو روز آینده در ساعات عصر شاهد رشد ابر و رگبار در مناطق جنوب شرق و جنوب سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از شرق هرمزگان، جنوب کرمان و شرق استان فارس خواهیم بود.

ضرابی گفت: وزش بادهای ۱۲۰ روزه تا سه شنبه این هفته ادامه خواهد یافت که تمرکز آن عمدتاً در شهرستان زابل است و در خراسان جنوبی و مناطقی از استان کرمان هم به سبب وقوع گرد و خاک شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

کد خبر: ۳۰٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha