۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
تلاش برای کنترل بازار مرغ و تخم مرغ/ مقابله با اصناف متخلف در سمنان
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان:

تلاش برای کنترل بازار مرغ و تخم مرغ/ مقابله با اصناف متخلف در سمنان

سمنان- برهانی، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان از تلاش برای کنترل بازار مرغ و برخورد با متخلفان خبر داد و گفت: با اصناف متخلف در حوزه تخم مرغ و مرغ به شدت برخورد می‌شود و در همین زمینه گشت‌های ویژه مشترک در سطح شهرستان‌های استان انجام شده است.

مهدی برهانی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره تمهیدات اندیشیده شده توسط اصناف در راستای مقابله با گرانی و التهاب بازار مرغ و تخم مرغ که در اوایل ماه گذشته با گرانی شدید روبرو شد، بیان کرد: اصناف نیز مانند صمت، تعزیرات و دیگر دستگاه های مرتبط با این حوزه، اقدامات و تمهیداتی را برای کنترل بازار و مقابله با تخلفات اندیشیده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ پرونده اصناف در حوزه مرغ و تخم مرغ در سطح استان سمنان تشکیل شد که نشان از عزم جدی برای برخورد و مقابله با گرانفروشی و کم فروشی و سوء استفاده از شرایط دارد، ابراز کرد: دستگاه های قضایی به این پرونده ها می پردازند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان بیان کرد: طبق آخرین اعلام ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مصوب ۱۵۷ هزار و ریال و مرغ منجمد ۱۳۰ هزار ریال است و باید در سطح استان با همین میزان قیمت عرضه شود.

برهانی با بیان اینکه تامین مرغ بر عهده جهاد کشاورزی است، گفت: ما تنها بر روی عرضه آن نظارت داریم.

وی با بیان اینکه گرانفروشی عمده تخلف عرضه مرغ و تخم مرغ در سطح استان سمنان است، تاکید کرد: مردم در کنار بازدیدهای اصناف، خودشان گرانی و تخلفات را نیز اعلام کنند از سوی دیگر اصناف نیز با هدف جلوگیری از گرانفروشی و هرگونه اختلال در بازار نظارت های خود را از ماه گذشته تشدید کرده است.

کد خبر: ۳۰٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha