۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
نرخ اجاره‌بهای مسکن در اراک باید تا ۱۵ درصد افزایش یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

نرخ اجاره‌بهای مسکن در اراک باید تا ۱۵ درصد افزایش یابد

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: نرخ اجاره‌بهای مسکن در اراک باید تا ۱۵ درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی ظهر پنج شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به اینکه کرونا اقتصاد همه افراد جامعه و مشاغل را تحت تاثر خود قرار داده است اظهار داشت: با توجه به مصوبه پدافند زیستی کشور نرخ اجاره‌بهای مسکن در اراک باید تا ۱۵ درصد افزایش یابد.

فرخی با بیان اینکه مشاوران اتحادیه املاک باید نسبت به کنترل نرخ ها اقدامات ویژه ای داشته باشند گفت: نباید بازار مسکن را به حال خود رها کرد تا با افزایش بی رویه قیمت ها مواجه شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص تولید ماسک در استان عنوان داشت: علاوه بر تولیدکنندگان بزرگ ماسک، ۱۱ کارگاه تولیدی زیر نظر بسیج اصناف قرار دارند که به طور روزانه بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک تولید می‌کنند و به طور دچار کمبود پارچه شده بودند که این موضوع رفع شد و مقرر شده که تولید ماسک کودکان نیز در دستور کار قرار بگیرد و باید اعلام کنیم که در استان مرکزی با چیزی به عنوان کمبود ماسک مواجه نیستیم.

وی در ادامه به توزیع لاستیک در استان اشاره کرد و بیان داشت: طبق قانون لاستیک های خارجی یا ایرانی باید از طریق سامانه و با نظارت بهینه بین متقاضیان واقعی توزیع شود. 

فرخی گفت: در زمینه تولید الکل نیز هیچ مشکل و یا کمبودی نداریم و مقرر شده که واحدهای تولید الکل روزانه سه هزار و ۵۰۰ لیتر الکل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار دهند.

کد خبر: ۳۰٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha