۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
۱۰ هزار واحد صنفی مازندران برای وام کرونا ثبت نام کردند
معاون استاندار مازندران:

۱۰ هزار واحد صنفی مازندران برای وام کرونا ثبت نام کردند

ساری- معاون هماهنگی امور استانداری مازندران گفت: حدود ۱۰ هزار واحد صنفی و تولیدی استان برای دریافت وام ناشی از خسارت کرونا ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی به واحدهای تولیدی استان در استانداری، با اظهار اینکه ۱۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسیهلات در مرحله اول برای جبران خسارات واحدهای تولیدی درنظر گرفته شده است، از واحدهای آسیب دیده خواست برای بهره مندی از این تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند.

وی شمار کارگاه های مشمول دریافت تسهیلات خسارت ناشی از کرونا را در استان بیش از ۵۷ هزار احد اعلام کرد و گفت: از این تعداد بیش از ۹ هزار و ۹۰۰ واحد تاکنون برای دریافت تسهیلات متقاضی شدند.

وی با اظهار اینکه مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات تا پایان تیرماه است، از کارگاه های صنفی و مشمولان خواست تا هر چه زودتر برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خیریان پور یادآور شد: در حال حاضر ۳.۹ درصد از مجموع تسهیلات درنظر گرفته شده برای حمایت از آسیب دیدگان کرونایی در کشور به استان تخصیص داده شده است.

به گزارش بازار براساس اعلام صمت مازندران، تعطیلی واحدهای صنفی در پیش شیوع کرونا حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان ماهانه به استان خسارت زده است. بیش از ۱۵۰ هزار واحد صنفی و سه هزار واحدهای صنعتی و تولیدی در مازندران فعالیت دارد.

کد خبر: ۳۰٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha