۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
حمایت از طرح احداث واحد تولید چادر مشکی در قم
استاندار قم خبر داد؛

حمایت از طرح احداث واحد تولید چادر مشکی در قم

قم - سرمست، استاندار قم گفت: مدیریت استان از طرح احداث واحد تولید چادر مشکی در قم به عنوان طرحی توجیه پذیر حمایت می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در نشستی با امیر بیات ترک سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، لازمه استقرار هر صنعت در جوامع را توجه به پیوست‌های فرهنگی اجتماعی است.

وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی از جمله عفاف و حجاب است که با احداث این واحد تولیدی چادر مشکی در قم با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می‌تواند نقش مهمی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد.

استاندار قم با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف، افزود: استان قم آمادگی و جایگاه لازم برای برندسازی و پایلوت تولید چادر مشکی در کشور و حتی در سطح بین الملل را دارد و در این راستا باید بسترهای لازم فراهم شود.

وی قم را نقطه طلایی گردشگری در مرکز ایران عنوان و تصریح کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طرح توجیحی مناسب برای راه اندازی واحد تولیدی چادر مشکی در قم را ارائه دهد تا با همکاری وزارت صمت و استانداری قم، از ظرفیت‌های بومی قم و جذب سرمایه‌گذار، این طرح مهم در قم عملیاتی شود.

سرمست یکی از اولویت‌های توسعه استان را گسترش صنعت دانست و ادامه داد: موقعیت مهم قم در ارتباط با 17 استان، آینده‌ای روشن برای گسترش واحدهای فناور و پیشرو دارد و در این زمینه مدیریت استان حامی و پشتیبانی صنعت گران، تولید کنندگان و کارآفرینان خواهد بود.

کد خبر: ۳۰٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha