۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
۱۰ واحد گلخانه ای با پرداخت تسهیلات بانکی یارانه دار در زنجان ایجاد شد
با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومانی

۱۰ واحد گلخانه ای با پرداخت تسهیلات بانکی یارانه دار در زنجان ایجاد شد

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: طی سال گذشته ۱۰ واحد گلخانه ای با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان با پرداخت تسهیلات بانکی یارانه دار در استان زنجان ایجاد شد. 

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه توسعه واحدهای گلخانه های جزو برنامه مهم جهاد کشاورزی استان در سال جهش تولید است، گفت: در حال حاضر چهار مجتمع گلخانه ای در استان در حال احداث است. 

وی اظهار کرد: در زنجان ۳۲.۷ هکتار، خدابنده ۱۵ هکتار، ابهر و خرمدره ۵۸.۸ هکتار و در طارم هم ۱۶ هکتار مجتمع گلخانه ای احداث می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه ۱۳۵ واحد گلخانه ای با سطح ۱۳۹ هکتار در استان  زنجان به بهره برداری می رسد،گفت: دو هزار و ۸۰۰ تن توت فرنگی و انواع محصولات کشاورزی تولید می شود و توت فرنگی زنجان جزو محصولات برند گلخانه ای در تهران است. 

تاراسی تاکید کرد: طی سال گذشته ۱۰ واحد گلخانه ای با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان با پرداخت تسهیلات بانکی یارانه دار در استان ایجاد شد. 

وی با بیان اینکه برای سال آینده ۵۰ هکتار توسعه واحدهای گلخانه ای در استان را داریم، ابراز داشت: سازمان به دنبال جذب سرمایه گذار بزرگ برای ایجاد واحدهای گلخانه ای است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، تصریح کرد: سازمان برای توسعه واحدهای گلخانه ای حمایت لازم از سرمایه گذاران را دارد و تسهیلات لازم را پرداخت می کند. 

تاراسی گفت:  برای راه اندازی و تجهیز هر هکتار واحد گلخانه پنج تا ۶ میلیارد تومان هزینه نیاز است و بیش از سه هزار نفر در استان در زمینه کشت محصولات گلخانه‌ای فعالیت می کنند. 

کد خبر: ۳۰٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha