۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
سرمایه‌گذاری‌های تأمین اجتماعی کشور در یزد متناسب با ظرفیت های این استان نیست
استاندار یزد:

سرمایه‌گذاری‌های تأمین اجتماعی کشور در یزد متناسب با ظرفیت های این استان نیست

یزد- استاندار یزد سرمایه‌گذاری‌های سازمان تأمین اجتماعی کشور در استان یزد را متناسب با بیمه‌شدگان و ظرفیت‌های تأمین اجتماعی در استان ندانست و گفت: این روند باید اصلاح شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی صبح پنج شنبه در بازدید از اداره تأمین اجتماعی استان یکی از مهمترین عوامل موفقیت‌های استان یزد در فرایند توسعه را برخورداری استان از ظرفیت‌های صنعت و معدن و آمار بالای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بیان کرد.

استاندار یزد تأمین اجتماعی را یکی از دستاوردهای مدیریتی ارزشمند بشریت در قرن‌های اخیر بیان کرد و گفت: بسیاری از معضلات و مشکلات پدید آمده در اثر صنعتی شدن جوامع با این تدبیر مدیریتی مرتفع شد.

وی با بیان اینکه ایجاد بیمه تأمین اجتماعی دو دستاورد مهم داشت، بیان کرد: دستاورد اول ایجاد امنیت روانی بین اقشار مختلف جامعه به خصوص کارگران بود و دستاورد دیگر ایجاد امنیت اقتصادی برای آحاد مختلف جامعه بود.

طالبی با بیان اینکه همه کشورهای پیشرفته از قِبَلِ ساز و کار تأمین اجتماعی قدرتمند توانستند پیشرفت کرده و توسعه یابند، افزود: اگر ما در کشور ساز و کارهای تأمین اجتماعی را تقویت کنیم، می‌توانیم بهره‌های زیادی ببریم کما اینکه در هر مقطعی که تأمین اجتماعی در کشور مورد توجه قرار گرفته، شاهد موفقیت در فرآیند توسعه بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه استان یزد به دلیل برخورداری خوب از ظرفیت‌های صنعت و معدن و آمار بالای بیمه شدگان تأمین اجتماعی، توانسته در فرآیند توسعه موفقیت‌های خوبی داشته باشد، گفت: با این‌حال سرمایه گذاری‌ها از سوی سازمان تأمین اجتماعی کشور در یزد، متناسب با بیمه شدگان و ظرفیت‌های تأمین اجتماعی در استان نبوده و باید این روند اصلاح شود.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: تعامل خوب اداره کل تأمین اجتماعی استان با دولت در قالب کارگروه تسهیل و دیگر کارگروه‌های اقتصادی استان موجب شده جلوی تعطیلی برخی واحدهای تولیدی استان گرفته شود.

کد خبر: ۳۰٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha