۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
۳۵۱ هکتار از اراضی ملی زنجان رفع تصرف شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان:

۳۵۱ هکتار از اراضی ملی زنجان رفع تصرف شد

زنجان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان گفت: طی سه ماهه اول سالجاری بیش از ۳۵۱ هکتار از اراضی ملی زنجان قلع و قمع و رفع تصرف شد. 

به گزارش خبرنگار بازار، خلیل آقاجانلو ظهر چهارشنبه در جلسه صیانت از اراضی ملی در محل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان، گفت: حکم قلع و قمع بنا در اراضی ملی روستای همایون شهرستان زنجان صبح امروز اجرا شد.

وی اظهار کرد: یک فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی این روستا شناسایی شد و در سال ۹۶ برای این سازه غیر مجاز پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان، گفت: مساحت این ساخت و ساز غیر مجاز یک هزار و ۲۰۰ متر مربع است و نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان و همچنین تمامی شهرستان های استان به صورت شبانه روزی هرگونه اقدامات متخلفان این حوزه را رصد  کرده و با آنان برخورد می کند.

آقاجانلو تاکید کرد: در این قلع و قمع یک انشعاب برق نیز به صورت غیر مجاز و غیر قانونی مورده استفاده قرار گرفته بود که با همکاری نیروهای برق استان این انشعاب نیز قطع شد و افرادی که به حق خود قانع نبوده و به اراضی ملی تجاوز نمایند با جدیت برخورد قانونی می شود.

وی، ابراز داشت: جوامع محلی، دهیاران و شوراها نیز می توانند در حراست از اراضی ملی به منابع طبیعی کمک کنند. 

مدیرکل منابع طبیعی  و آبخیزداری زنجان، گفت:  طی سال گذشته بیش از ۴۷۸ هکتار رفع تصرف اراضی ملی در استان انجام شد و  طی سه ماهه سالجاری هم بیش از ۳۵۱ هکتار از اراضی ملی زنجان قلع و قمع و رفع تصرف شد. 

کد خبر: ۳۰٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha