۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
شهرک صنعتی ماهدشت ظرفیتی برای اشتغال پایدار است
فرماندار کرج:

شهرک صنعتی ماهدشت ظرفیتی برای اشتغال پایدار است

کرج- فرماندار کرج با اشاره به نوپا بودن شهرک صنعتی ماهدشت گفت: این شهرک با پویایی در تولید می تواند به اشتغال پایدار شهرستان کمک کند که برای تحقق این فرآیند استانداری و فرمانداری با جدیت پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، غفور قاسم پور امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ماهدشت و یک کارخانه تولیدی با اشاره به سال جهش تولید گفت: چندین سال است شعار سال ما توسط رهبر معظم انقلاب، در حوزه های اقتصادی نامگذاری می شود.

قاسم پور افزود: با توجه به اینکه دشمن هم اقتصاد ما را نشانه گرفته است، در این شرایط باید همه دست به دست هم دهیم تا در حوزه های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی بتوانیم اقتصاد را مقاوم تر کنیم.

فرماندار کرج با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که از اولویت های مهم دولت است، گفت: در شهرستان کرج هم با جدیت و مشارکت مردم برای تحقق این امر اقدام می کنیم.

قاسم پور با اشاره به اینکه شهرک صنعتی ماهدشت با تلاش مدیران شهرک و مدیران واحدهای تولیدی و همچنین تلاش استاندار، سال گذشته با مصوبه هیئت دولت، عنوان شهرک صنعتی را گرفت، افزود: دستگاه های خدمات رسان مانند شرکت برق، شهرک های صنعتی، مخابرات و ... برای پیشرفت این شهرک همکاری خوبی داشتند، ما هم آمادگی داریم و تلاش می کنیم در کنار مدیران اجرایی به روند توسعه این شهرک کمک کنیم تا هر چه زودتر به پویایی تولید برسد.

قاسم پور در خصوص چگونگی الحاق بخشی از خارج از شهرک به شهرک صنعتی ماهدشت گفت: الحاق یک پروسه قانونی دارد که باید مسیر را طی کند اما استانداری و فرمانداری با همکاری سایر دستگاه های مرتبط این بحث را با جدیت پیگیری می کند.

وی اظهار کرد: در صورت ملحق شدن، هم اشتغال بیشتری ایجاد می شود و هم به ساکنین همجوار این شهرک کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۳۰٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha