۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
اعتبارات هزینه‌ای استان سمنان ۲۷۰ میلیارد تومان است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان:

اعتبارات هزینه‌ای استان سمنان ۲۷۰ میلیارد تومان است

سمنان- مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سمنان اعتبارات هزینه‌ای سال جاری استان را نزدیک ۲۷۰ میلیارد تومان دانست و گفت: برای تخصیص این اعتبارات در سال ۹۹ باید تلاش بیشتری کرد.

نادر مالکی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مجموع اعتبارات هزینه‌ای استان سمنان در سال جاری نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان است که شامل اعتبارات خصوصی و دولتی محسوب می‌شود، تاکید کرد: این اعتبارات می‌تواند ما را در بخش‌های زیادی کمک کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی نیز ۲۳۰ میلیارد تومان است که مدیران باید در راستای تخصیص بهینه آن تلاش داشته باشند، افزود: هر میزان بتوانم تخصیص اعتبارات را ارتقا دهیم در رفع مشکلات اقتصادی به خصوص در طرح های قابل اجرای سال ۹۹ موفق تر خواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان از نگاه ویژه مسئولان اقتصادی به طرح های عمرانی نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال ۹۹ شاهد افزایش ۲۱ درصدی اعتبارات هستیم که فرصت خوبی را برای جذب اعتبارات مهیا می سازد.

مالکی با بیان اینکه سرجمع اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات هزینه ای بیش از ۵۸۰ میلیارد تومان می شود، تاکید کرد: در زمینه جذب اعتبارات عمرانی نیز تلاش های خوبی صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۹٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha