۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
سد تالوار همچنان در انتظار تزریق اعتبار ۴۱۵ میلیارد ریالی است
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان:

سد تالوار همچنان در انتظار تزریق اعتبار ۴۱۵ میلیارد ریالی است

زنجان- افشاری، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سد تالوار تزریق نشده است گفت: سد مذکور با دریافت ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار که نصف مبلغ پیش بینی شده است، نیز به بهره برداری می‌رسد.

اسماعیل افشاری در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل سد تالوار مورد نیاز است اما در حال حاضر هیچ مبلغی از آن جذب نشده است اظهار کرد: این سد تاکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی زمان اعطای اعتبارات را به طور معمول در اواخر سال اعلام کرد و افزود: در صورتی که در راستای تکمیل سد گفته شده ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیز جذب شود این سد به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان جذب اعتبار فوق را جهت انجام کارهای باقیمانده و پرداخت تملک اراضی‌های این سد ضروری خواند و افزود: لیست این سد در طرح‌های وزارت نیرو که مقرر شده امسال افتتاح شوند داده نشده، چراکه سد فوق مشروط به جذب اعتبار است.

افشاری به مشخص نبودن اختصاص اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل سد تالوار اشاره و تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز این سد پیش بینی و مصوب نیز شده است اما همچنان پرداخت یا عدم پرداخت اعتبار مذکور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چراکه گاهی اعتبار مصوب نیز می‌شود اما اعطا نمی‌شود.

کد خبر: ۲۹٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha