۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
صدور مجوز افزایش سرمایه غشهداب

صدور مجوز افزایش سرمایه غشهداب

شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با نماد غشهداب مجوز افزایش سرمایه ۳,۲۸۲,۵۲۸,۵۳۳,۰۰۰  ریال خود را دریافت کرد.

به گزارش بازار، شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با نماد غشهداب مجوز افزایش سرمایه خود را دریافت کرد.

در اطلاعیه سامان جامع اطلاع رسانی آمده است: در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

در جزئیات این اطلاعیه آمده است:


تاریخ:۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سرمایه فعلی: ۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳,۲۸۲,۵۲۸,۵۳۳ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۳,۲۸۲,۵۲۸,۵۳۳,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:  ۳,۲۸۲,۵۲۸,۵۳۳,۰۰۰  ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی (مصوبه ۱۵/۰۲/۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی)

خاطر نشان می‌سازد انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.
همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.

به گزارش بازار، فعالیت شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان تولید در زمینه  خرید و فروش مواد اولیه و محصولات کشاورزی و غذایی است. این نماد با میانگین حجم ماه ۲۶، شناوری صفر و نسبت قیمت به درآمد ۴۸ در تابلوی بورس ثبت شده است که نشان از قدرت نقدشوندگی  این نماد می‌دهد. این نماد در طول ماه اخیر روند نزول داشته است که با دریافت مجوز این سرمایه روند صعودی داشته است.



     

کد خبر: ۲۹٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha