۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
دمای تهران به ۳۵ درجه می‌رسد
کارشناس سازمان هواشناسی:

دمای تهران به ۳۵ درجه می‌رسد

گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی وضع هوای کشور از وزش باد شدید و گرد و خاک در مناطقی از سیستان و بلوچستان، به‌ویژه شهر زابل خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضع هوای کشور پرداخت و گفت: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی،  برای امروز استان‌های واقع در شمال‌غرب، سواحل‌ شمالی برخی نقاط شمال‌شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و از ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در نیمه‌جنوبی کرمان، سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان، رگبار باران، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق، بخش‌هایی از مرکز کشور از جمله اصفهان، شمال فارس، برخی نقاط کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان نیز رگبار باران و گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی را تجربه می‌کنند.

گودرزی ادامه داد: برای چهار روزه آینده، شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی‌شده و از پنجشنبه بعدازظهر نیز آب‌های خلیج‌فارس مواج و متلاطم می‌شود. دریای خزر نیز روز پنجشنبه مواج است.

او با اشاره به اینکه برای چند روز آینده در منطقه زابل،  وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک را خواهیم داشت، گفت: آسمان تهران نیز برای امروز صاف است و گاهی نیز بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه بیشینه دمای هوای امروز شهر تهران ۳۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر: ۲۹٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha