۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
وضعیت اقتصادی چهارمین قطب صنعتی کشور مساعد نیست
نماینده مردم اراک در مجلس:

وضعیت اقتصادی چهارمین قطب صنعتی کشور مساعد نیست

اراک- آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیمی از صنایع استان مرکزی تعطیل و نیم دیگری با ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ درصدی فعالیت دارند، گفت: وضعیت اقتصادی چهارمین قطب صنعتی کشور مساعد نیست.

محمدحسن آصفری درگفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه انتظار می رفت در سال جهش تولید در استان مرکزی شاهد افزایش شاخص های صنعتی باشیم، اظهار داشت: متاسفانه در روند کنونی که نیمی از واحدهای صنعتی استان تعطیل هستند و نیم دیگری با ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ درصدی فعالیت می کنند جهش تولیدی محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق آمار حال و روز واحدهای صنعتی اراک خوب نیست، گفت: استان مرکزی یک استان صنعتی است و نگاه ویژه دولت را می طلبد لذا انتظار این است که دولت به طور خاص به این استان و صنایعش توجه و نظارت داشته باشد.

نماینده مردم  اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای  اسلامی عنوان داشت: روند تولید نیازمند نقدینگی است لذا اگر تولید کنندگان نقدینگی کافی در اختیار داشته باشند می توانند به تولید مطلوب دست پیدا کنند که متاسفانه فعلا اراده ای برای برنامه ریزی اقتصادی برای همگام شدن با واحدهای صنعتی این استان وجود ندارد.

وی گفت: بسیار واضح می گویم که وضعیت اقتصادی چهارمین قطب صنعتی کشور مساعد نیست و با این وجود که سهام کارخانه ها رشد داشته اند اما تا موقعی که نقدینگی در چرخه تولید قرار نگیرد وضعیت صنایع مساعد نخواهد شد.

کد خبر: ۲۹٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha