۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
آغاز اجرای مرحله دوم رزمایش احسان با پخش ۵۰هزار بسته گوشت مرغ در تبریز
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی خبر داد

آغاز اجرای مرحله دوم رزمایش احسان با پخش ۵۰هزار بسته گوشت مرغ در تبریز

تبریز- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی با اشاره بر اجرای مرحله دوم از رزمایش احسان خبرداد: مرحله دوم از این رزمایش فردا در محل محوطه ارک تبریز با پخش۵۰هزار بسته پروتئینی حاوی گوشت مرغ انجام خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی، مصباح ربانی درخصوص جزئیات مرحله دوم رزمایش احسان در آذربایجان شرقی گفت: بسته های مرغ به تعدادمیلیون عدد برای خانواده های متاثر از کرونا،خانواده های نیازمند و اصناف آسیب دیده از کرونا تدارک دیده شده که از این تعداد۵۰هزار عدد آن سهم استان ما است.

این مقام مسئول ادامه داد: مرحله دوم رزمایش احسان فردا ساعت۱۸ در محل محوطه ارک تبریز و با حضور نماینده ولی فقیه در استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از صنف مرغداری نیز هدف دیگر این رزمایش است، عنوان کرد: با توجه به نوسان قیمت مرغ و عدم توان خرید برخی خانواده های مستضعف ستاد فرمان امام(ره) برای حمایت از صنف مرغداران نیز دست به این اقدام زده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آذربایجان شرقی با یادآوری آغاز پخش بسته های معیشتی و رزمایش احسان از دهه کرامت و ادامه یافتن آن تاکنون گفت:پس از مرحله دوم این رزمایش در آینده مرحله سوم رزمایش احسان  با پخش بسته های بهداشتی برای خانواده ها از جمله ماسک و ژل بهداشتی ۲۴ساعته که تولید بخش نانو ستاد است را شاهد خواهیم بود.

ربانی همچنین در ادامه خبر خوشی برای دانش آموزان کنکوری و آسیب دیده از کرونا داده و افزود: دانش آموزان کنکوری۹۹ که بخاطر کرونا آسیب دیده اند پس از شناسایی و ثبت نام در سایت ehsan.ir می توانند به صورت رایگان در دوره جمعبندی برای کنکور۹۹ شرکت کنند.

کد خبر: ۲۹٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha