۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
 ۴.۳ میلیارد تومان فرار مالیاتی سازمان‌های بازرگانی زنجان وصول شد
مدیرکل امورمالیاتی زنجان:

۴.۳ میلیارد تومان فرار مالیاتی سازمان‌های بازرگانی زنجان وصول شد

زنجان- رضوی، مدیرکل امورمالیاتی زنجان گفت: این اداره کل در سال ۹۸ موفق به وصول چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل جلوگیری فرار مالیاتی سازمان‌های بازرگانی شده است.

میر حیدر رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۱۶ تا ۲۳ تیرماه روز مالیات نامگذاری شده است، گفت: اداره کل امور مالیاتی زنجان در سال ۹۸ موفق به وصول چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل جلوگیری فرار مالیاتی سازمان‌های بازرگانی شده است.

وی با اظهار اینکه طی سال گذشته ۷۵۰ مورد ابلاغ اوراق مالیاتی به صورت الکترونیکی انجام شده است، گفت: همچنین طی سال گذشته هفت هزار و ۴۵ گواهی ماده ۱۸۸ صادر شده است. 

مدیرکل امور مالیاتی زنجان با بیان اینکه پرداخت مالیات در کشور به منظور بهبود امکانات و منابع است، ابراز داشت: دولت‌ها از مالیات برای ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی و آموزشی استفاده می کنند و پرداخت مالیات تنها مختص درآمد یک شرکت نیست و به اشخاص  هم تعلق می گیرد.

رضوی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰ خدمت مالیاتی به صورت الکترونیکی در زنجان به مودیان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی از تازه‌ترین اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور است که به منظور توسعه دولت الکترونیک و پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان در حوزه مکانیزاسیون فرایندها، اجرایی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان افزود: مودیان محترم مالیاتی می‌توانند با تأیید و ارسال فرم الکترونیکی «درخواست استفاده از خدمات الکترونیکی ابلاغ و مدیریت درخواست ها» که از کانال‌های مختلف الکترونیکی سازمان در دسترس قرار گرفته، از این خدمت نوین استفاده کنند.

کد خبر: ۲۹٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha