۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
سهم ۵۸ درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز زنجان خبر داد

سهم ۵۸ درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت گاز زنجان،از سهم ۵۸ درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان زنجان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز زنجان، موسی احمدلو از سهم ۵۸ درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان زنجان خبر داد و گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید، حمایت از تولیدات داخلی از طریق گازرسانی به صنایع استان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز استان زنجان است.

وی اظهار کرد: ۲۷ درصد در بخش نیروگاه، ۲۳ درصد در بخش صنعت، ۵ درصد در بخش حمل و نقل و ۳ درصد در بخش کشاورزی و دامپروری به ترتیب، بیشترین سهم مصرف گاز طبیعی در بخش صنعت و نیروگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان، با بیان اینکه بخش خانگی نیز ۳۶ درصد سهم سبد انرژی استان را به خود اختصاص داده است،گفت: در سال ۹۸ با میانگین روزانه شش میلیون و ۹۱۴ هزار مترمکعب گاز و میانگین سالانه ۵/۲ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی، موفق به تامین گاز مشترکین محترم در استان زنجان شده‌ایم.

احمدلو با بیان اینکه توسعه گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع، حرکت افتخار آمیزی است که به برکت جمهوری اسلامی ایران، امروز شاهد محرومیت زدایی و گسترش رفاه در جای جای ایران اسلامی هستیم؛ افزود: با هدف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته، زیرساخت های لازم برای توسعه گازرسانی به ویژه در روستاها فراهم شده است.

کد خبر: ۲۹٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha