۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
رشد ۴۵ درصدی خرید گندم در استان مرکزی/۱۱۶ هزار تُن گندم و کلزا خریداری شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

رشد ۴۵ درصدی خرید گندم در استان مرکزی/۱۱۶ هزار تُن گندم و کلزا خریداری شد

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از رشد ۴۵ درصدی خرید گندم نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۶ هزار تُن گندم و کلزا از کشاورزان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه کارگروه خرید غلات و دانه‌های روغنی که در استانداری مرکزی برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خرید گندم طی سال جاری در ۳۵ مرکز خرید صورت گرفته است و از ۱۰ خرداد ماه آغاز شده و تا شهریور ماه ادامه دارد اظهار داشت: تاکنون بر ۱۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

فرخی با بیان اینکه در حال حاضر از شرایط خوب تولید گندم در استان برخوردار هستیم و تلاش کشاورزان و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان در این راستا مفید بوده است، گفت: تاکنون یک هزار تن کلزا با قیمت هر کیلوگرم چهار هزار و ۶۰۰ تومان در استان خریداری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به رشد ۴۵ درصدی خرید گندم نسبت به سال گذشته عنوان داشت: امیدواریم تا پایان فصل خرید گندم بتوان با استفاده از تمامی امکانات و ملزومات خرید خوبی را انجام دهیم.

وی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان افزود: تاکنون ۹۲ میلیارد تومان  معادل نیمی از مطالبات کشاورزان استان مرکزی بابت خرید تضمینی گندم پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۹٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha