۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
۱۶۷ واحد صنفی آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند
رئیس صمت قزوین:

۱۶۷ واحد صنفی آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از مجموع ۲۰۸ مورد درخواست واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا در استان قزوین ۱۶۷ واحد صنفی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزالله افضلی ظهر یکشنبه در نشست روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان قزوین که با حضور مسئولان استانی در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در پی شیوع کرونا در استان قزوین تعداد زیادی از واحدهای صنفی و صنعتی دچار آسیب شدند که به منظور حمایت از این واحدها تسهیلات حمایتی در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: پس از تصمیم پرداخت تسهیلات حمایتی به این واحدهای آسیب دیده، سامانه کارا برای درخواست تسهیلات معرفی شد که طی این مدت بیش از ۲۰۸ واحد صنفی و صنعتی در استان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۲۳۰ نفر در این واحدهای صنفی مشغول به فعالیت بودند که پس از شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹ دچار آسیب شدند.

افضلی گفت: در این مدت در استان قزوین ۲۰۸ واحد صنفی برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کردند که تا کنون ۱۶۷ واحد صنفی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.

وی عنوان کرد: هم چنین در حال حاضر بیش از ۴۱ پرونده در دست بررسی در این اداره وجود دارد که در صورت موافقت رقمی نزدیک به ۱۷۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها پرداخت می شود.

رئیس سازمان صمت استان قزوین اظهار کرد: انجام فعالیت های صنفی و صنعتی در شرایط کرونا نیز می‌تواند ادامه داشته باشد اما اصول اولیه و رعایت پروتکل های بهداشتی باید به صورت جدی مد نظر قرار گیرد همانطور که در این مدت صنوف استان قزوین با رعایت این پروتکل ها تلاش کردند تا پروسه تولید و اشتغال متوقف نشود.

کد خبر: ۲۹٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha