۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
 ۴۵۸ واحد صنفی در زنجان فاقد پروانه کسب است
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۴۵۸ واحد صنفی در زنجان فاقد پروانه کسب است

زنجان-موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان از وجود بیش از ۴۲ هزار و ۲۵ واحد صنفی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۴۵۸ واحد فاقد پروانه کسب است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود بیش از ۴۲ هزار و ۲۵ واحد صنفی در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۴۵۸ واحد فاقد پروانه کسب است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار اتاق اصناف استان، بحث ساماندهی اصناف بدون پروانه است، اظهار کرد: اتحادیه پوشاک، مسکن و خودرو دارای بیشترین واحدهای صنفی هستند که بدون پروانه فعالیت می‌کنند.

 رئیس اتاق اصناف زنجان، تاکید کرد: اتاق اصناف استان در سال جاری جلوی فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه را خواهد گرفت و باید اصناف برای اخذ پروانه کسب اقدام کنند. 

موسوی با بیان اینکه اصناف استان با همکاری سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی نسبت به تامین آرامش بازار، بازرسی شبانه روزی از بازار را بر عهده دارند، گفت: ۱۷ تیم بازرسی به صورت دو نوبته وضعیت بازار را رصد می کنند.

وی ابراز داشت: در تأمین و توزیع کالاها در استان مشکلی وجود ندارد و بازار تحت کنترل است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه ثبت در سامانه ایرانیان اصناف انجام می شود، ابراز داشت: تمام رسته های اتحادیه های صنفی توسط اصناف استان پایش می شود. 

موسوی تاکید کرد: اصناف استان نسبت به ساماندهی اتحادیه ها هم اقدامات خوبی را انجام داده است. 

کد خبر: ۲۹٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha