۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
مرغ منجمد در فروشگاه‌های لرستان توزیع می‌شود/ فعال شدن گشت‌های نظارتی در بازار
در راستای کاهش قیمت؛

مرغ منجمد در فروشگاه‌های لرستان توزیع می‌شود/ فعال شدن گشت‌های نظارتی در بازار

لرستان- اسبکوه، رئیس اتاق اصناف لرستان با بیان اینکه مرغ منجمد در راستای کاهش قیمت مرغ در فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود گفت: گشت‌های نظارتی فعال شده و با گران‌فروشی برخورد می‌شود.

منوچهر اسبکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ به دلیل گرانی و کمبود نهاده‌های دامی است اظهار داشت: اتحادیه مرغداران مصوب کرده که مرغ کیلویی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد اما مرغداران این قیمت را قبول نمی‎کنند.

وی با بیان اینکه برای کاهش قیمت مرغ با ۲۰ واحد صنفی برای توزیع مرغ منجمد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: در راستای کاهش قیمت، مرغ منجمد در بین فروشگاه‌ های استان توزیع می‌شود.

رئیس اتاق اصناف لرستان عنوان کرد: از صادر شدن مرغ به دیگر استان‌ها جلوگیری می‌شود تا بتوانیم از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنیم، بنابراین هیچکدام از واحدهای تولید حق ارسال مرغ را به خارج از استان ندارند.

وی با اشاره به نظارت بر بازار و مرغ فروشی‌ها تصریح کرد: گشت‌های نظارتی در استان فعال شده است و نظارت‌ها به طور جد صورت می‌گیرد و با افرادی که اقدام به گرانفروشی می‌کنند به صورت قانونی برخورد می‌شود.

اسبکوه گفت: نرخ مصوب ۱۵ هزار تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود و هیچ واحد صنفی بیشتر از هر کیلویی ۳۰۰ تومان اجازه افزایش قیمت ندارد.

وی اظهار داشت: در راستای گرانی مسکن نیز جلساتی در استان برگزار شده و در ابتدای کار بنا را بر این گذاشته‌ایم که از فعالیت مشاوران املاکی که فاقد پروانه هستند جلوگیری کنیم.

رئیس اتاق اصناف لرستان افزود: در نظارت‌های انجام شده تاکنون ۲۱ املاکی متخلف در خیابان انقلاب و علوی شهر خرم‌آباد پلمب شده و پرونده‌های متشکله به دادستانی ارجاع شده است.

وی عنوان کرد: قیمت مسکن در استان ۱۵ تا ۲۰ درصد و در کلانشهرها ۲۵ درصد افزایش داشته و چنانچه افزایش قیمت‌ها بیشتر از این رقم باشد با متخلفان برخورد می‌شود.

کد خبر: ۲۹٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha