۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
حضور ۱۳ صندوق جسورانه دیگر در بورس
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد

حضور ۱۳ صندوق جسورانه دیگر در بورس

ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر ۹ صندوق جسورانه در بورس وجود دارد و ۱۳ صندوق دیگر هم موافقت اصولی برای ورود به بازار سرمایه را گرفت.

به گزارش بازار به نقل از صداو سیما، سورنا ستاری در مراسم رونمایی از سامانه احراز هویت الکترونیک با اشاره به اینکه چالش موضوع دارایی‌های نامشهود باید برطرف شود، گفت: بحث دارایی‌های نامشهود باید جدی گرفته شده و قیمت‌گذاری شود.

وی ادامه داد: توافقات زیادی با سازمان بورس داشتیم بطوریکه ۳۳ شرکت دانش بنیان به ارزش ۱۸۰ هزار میلیارد تومان در بورس هستند، و حدود ۱۶ شرکت، تاییدیه برای ورود به بورس و فرابورس را دریافت کرده‌اند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: توسعه صندوق‌های جسورانه که وارد بورس شده‌اند، یکی از برنامه‌های بزرگ بوده که پیگیری شده است. در حال حاضر ۹ صندوق جسورانه در بورس وجود دارد و ۱۳ صندوق دیگر اضافه خواهد شد.

ستاری بیان کرد: سرمایه گذاری در بانک‌ها را باید به توسعه صندوق‌های جسورانه اختصاص دهیم.

وی گفت: توسعه سیستم هوش مصنوعی که سجام، یکی از مهم‌ترین آن‌ها است و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آن را طراحی کرده، برای کشور و اقتصاد دانش بنیان، طرح بزرگی است.

وی ادامه داد: در پارک‌های فناوری افرادی در یک اتاق درامد میلیاردی کسب می‌کنند، در کشور شرکتی داریم که جزو ۷۰ سایت پر بیننده فارسی زبان دنیا است.
 

کد خبر: ۲۹٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha