۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
سود هر سهم «مارون» افزایشی شد
در گزارش حسابرسی شده؛

سود هر سهم «مارون» افزایشی شد

شرکت پتروشیمی مارون در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶ هزار و ۳۹۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴ هزار و ۶۳۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۳۸ درصدی برخوردار است. در گزارش حسابرسی نشده شرکت پتروشیمی مارون، سود هر سهم ۶ هزار و ۳۰۴ ریال اعلام شده بود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت پتروشیمی مارون با سرمایه ۸ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی مارون در دوره یاد شده، مبلغ ۵۱ هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶ هزار و ۳۹۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۸ درصدی برخوردار است.

لازم به ذکر است در صورت مالی حسابرسی شده دوره مذکور نسبت به گزارش حسابرسی نشده شرکت پتروشیمی مارون، افزایش ۹۴ ریالی در سود هر سهم مشاهده می‌شود.

مارون در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۷ هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴ هزار و ۶۳۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت پتروشیمی مارون در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش ۲۹ درصدی نسبت به سال گذشته، ۶ هزار و ۴۷۴ ریال و سود خالص را ۵۱ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده بود.

کد خبر: ۲۹٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha