۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
۱۲ پروژه بهینه‌سازی تولید با سرمایه‌گذاری ۳۵۵ میلیاردی در نیروگاه نکا اجرا شد
مدیرعامل نیروگاه نکا:

۱۲ پروژه بهینه‌سازی تولید با سرمایه‌گذاری ۳۵۵ میلیاردی در نیروگاه نکا اجرا شد

نکا- نعمتی، مدیرعامل نیروگاه نکا گفت: ۱۲ پروژه برای رفع محدودیت و بهینه سازی تولید با هدف ارتقای توان عملی با اعتبار ۳۳۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

محسن نعمتی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه بهره برداری از پروژه افزایش توان عملی تولید نیروگاه نکا به ظرفیت۲۳ مگاوات با اشاره به اجرای ۱۲ پروژه رفع محدودیت تولید با سرمایه گذاری ۳۳۵ میلیارد ریالی اظهار داشت: رفع محدودیت تولید واحدها به میزان ۲۳ مگاوات از جمله طرح ها است.

وی افزود: کاهش مصرف آب دمین به میزان ۲۰ مترمکعب در ساعت، کاهش نرخ خروج اضطراری و افزایش پایداری، بهبود راندمان، کاهش میزان مصرف داخلی و سوخت واحدها از دیگر پروژه های اجرا شده در نیروگاه به شمار می رود.

مدیرعامل نیروگاه نکا افزود: افزایش پایداری و ضریب آمادگی واحدها و استفاده از توان متخصصان داخلی برای کمک به رونق اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز از دیگر طرح ها بوده است.

نعمتی با بیان اینکه واحدهای نیروگاهی که براثر افزایش عمر و مدت زمان بهره برداری با افت تولید و راندمان مواجه می شود، طرح های بهینه سازی در واحدها صورت می گیرد.

وی میزان تولید انرژی را در نیروگاه نکا طی خردادماه بیش از یک میلیارد و ۵۵ کیلووات ساعت بیان کرد و گفت: از این میزان بیش از یک میلیارد و ۱۶ میلیون کیلووات ساعت به شبکه های برق تزریق شد.

کد خبر: ۲۹٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha