۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
نصب برج خنک کننده دمای روغن در واحد شماره ۳ نیروگاه گازی دورود
مدیر نیروگاه گازی دورود خبر داد:

نصب برج خنک کننده دمای روغن در واحد شماره ۳ نیروگاه گازی دورود

همدان - مروتی، مدیرعامل نیروگاه مفتح همدان از نصب برج خنک کننده دمای روغن در واحد شماره سه نیروگاه گازی دورود خبر داد.

مجتبی مروتی در گفتگو با بازار از نصب برج خنک کننده دمای روغن در واحد شماره سه نیروگاه گازی دورود خبر داد و گفت: این اقدام با هدف رفع محدودیت‌های تولید رقم خورد.

وی بابیان اینکه عملیات نصب برج خنک کن دمای روغن در واحد شماره سه این نیروگاه با موفقیت انجام گرفت، گفت: در راستای رفع محدودیت‌های تولید و با تکیه بر توان کارکنان نیروگاه، با اضافه کردن یک دستگاه برج خنک کن افزایش دمای روغن در واحد شماره ۳ محدودیت تولید در این واحد گازی برطرف شد.

مدیر نیروگاه گازی دورود افزود: از زمان انتقال و نصب واحد سه در سال ۹۵ مشکل بالا بودن دمای روغن در این واحد وجود داشته که پس از بررسی‌های لازم و در کوتاه‌ترین زمان عملیات نصب آن انجام گرفت.

مروتی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید اضافه کرد: مهمترین هدف این مجموعه شکستن رکورد تولید سال‌های گذشته است که امسال با شش برابر شدن تولید در مقایسه با سال گذشته در حال تحقق است.

وی گفت: شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح شامل نیروگاه حرارتی شهید مفتح در همدان به ظرفیت هزار مگاوات و نیروگاه گازی دورود به ظرفیت اسمی ۹۰ مگاوات است که نقش مهمی در تأمین بخشی از انرژی مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور را دارند.

کد خبر: ۲۹٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha