۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
طرح یاوران تولید در استان زنجان عملیاتی شده است
رئیس جهاد کشاورزی زنجان:

طرح یاوران تولید در استان زنجان عملیاتی شده است

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: توسط سازمان جهاد کشاورزی طرح یاوران تولید در استان زنجان عملیاتی شده است.

به گزارش بازار به نقل از جهاد کشاورزی زنجان، جواد تاراسی گفت: در راستای تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی با هدف ارتقای خوداتکایی در تولید غذا بر اساس برنامه‌های اعلامی و به منظور تعامل هر چه نزدیک‌تر همه واحدهای اجرایی و تحقیقاتی و افزایش اثربخشی علم و فناوری در عرصه‌های تولیدی، طرح «یاوران تولید» با هدف بهره مندی حداکثری از ظرفیت و اعضا هیأت علمی و محققان و مؤسسات و مراکز تحقیقاتی، با اولویت کشت محصولات استراتژیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: حضور هدفمند اعضای هیأت علمی و محققین به ویژه محقق - مروجان ارشد و محققان معین استانی در بازدیدها و برنامه‌های نظارت و پایش عرصه‌های تولیدی، متناسب با تخصص و تجارب آنها، بر اساس برنامه های مختلف بخش کشاورزی استان الزامی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت: تیم‌های پایش و نظارت، متشکل از کارشناسان بخش‌های اجرایی و محققان به عرصه‌های تولیدی اعزام و چالش‌های تولید را بررسی می کنند و بلافاصله پس از هر بازدید، راهکارهای عملی برای رفع این چالش‌ها را ارائه و انجام توصیه‌ها را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

تاراسی تاکید کرد: برای هر شهرستان چالش های موجود شناسائی شده و اعضای طرح یاوران تولید در حال بازدید ؛ ارائه راهکار و پیشنهاد به منظور اقتصادی کردن بیش از پیش فعالیت ، استفاده بهینه از منابع آب و خاک ، کاهش هزینه و ریسک تولید می باشند.

کد خبر: ۲۸٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha