۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۲۹ واحد راکد در لرستان وارد چرخه تولید می‌شود
رئیس سازمان صمت لرستان:

۲۹ واحد راکد در لرستان وارد چرخه تولید می‌شود

لرستان- صفی خانی، رئیس سازمان صمت لرستان گفت: ۲۹ واحد تولیدی راکد در لرستان تا پایان امسال وارد چرخه تولید می‌شود.

محمدرضا صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تا پایان امسال ۲۹ واحد تولیدی راکد در استان، فعال و وارد چرخه تولید می‌شود اظهار داشت: احیای واحدهای راکد در سال جهش تولید در دستور کار قرار دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال، بیش از ۲۹ واحد را به چرخه تولید بازمی‌گردانیم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۲۵ طرح با اشتغالزایی دو هزار و ۳۱۲ نفر به‌بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: افزایش ظرفیت‌های تولیدی در لرستان می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور و استان کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به تولید ماسک در استان عنوان کرد: در صورت تامین مواد اولیه ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار عدد ماسک به صورت روزانه در سه واحد صنعتی استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شش واحد صنعتی در راستای تولید ماسک در استان فعال است گفت: هدفگذاری تولید ماسک در استان لرستان تا پایان امسال بر مبنای ۵۸ تا ۵۹ میلیون عدد است که با تامین مواد اولیه لازم محقق خواهد شد.

صفی خانی تصریح کرد: استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع کرونا اجباری است بنابراین تولید ماسک‌های با کیفیت و با قیمت مناسب در دستور کار قرار دارد؛ ماسک سه لایه با قیمت هزار و ۳۰۰ تا  هزار و ۴۰۰ تومان در بازار عرضه و در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۸٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha