۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
موانع و مشکلات ۸ واحد بزرگ تولیدی استان بوشهر بررسی شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

موانع و مشکلات ۸ واحد بزرگ تولیدی استان بوشهر بررسی شد

بوشهر- حیدریه مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر گفت: موانع و مشکلات ۸ واحد بزرگ تولیدی استان بوشهر بررسی و دستورات لازم برای رفع دغدغه های تولید کنندگان صادر شد.

ضرغام حیدریه در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران در استان بوشهر از اولویت های مدیران استان است و در این راستا نهایت توان خود را به کار می گیریم.

وی افزود: رفع مشکلات و دغدغه های تولید کنندگان و ارائه تسهیلات به کارآفرینان در دستور کار قرار دارد و در شهرستان های ده گانه در این مسیر حرکت می کنیم.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در هفته جاری مشکلات و موانع ۸ واحد بزرگ تولیدی استان بوشهر مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع دغدغه های تولید کنندگان صادر شد.

حیدریه تصریح کرد: طرح تولید کربنات کلسیم و آهک هیدراته دشتی و طرح " ال.ان.جی" جزیره خارگ و همچنین شرکت تولید متانول کاوه در شهرستان دیر از واحدهایی است که مشکلات آنها بررسی شده است.

وی گفت: همچنین دغدغه های شرکت کشتی سازی ایلکا در ناحیه صنعتی دریایی بوشهر نیز بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات ریالی و ارزی و مشکلات برق و گاز و همچنین امهال و تمدید وام‌ها و دغدغه های مالیاتی و بیمه ای از مهم ترین مواردی بود که بررسی شدند.

کد خبر: ۲۸۷٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha