۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
پیگیری افزایش پروازهای داخلی در منطقه آزاد اروند
نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در گفتگو با بازار:

پیگیری افزایش پروازهای داخلی در منطقه آزاد اروند

خرمشهر - نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: کمیسیون‌های حمل و نقل و گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر پیگیری توسعه پروازهای داخلی و برقراری پروازهای مفید خارج از کشور از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت الله جمی آبادان را در دستور کار دارد.

مرتضی جزایری اصل در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در دوره نهم اتاق خرمشهر کمیسیون‌های تخصصی به شکل قابل توجهی فعال شده‌اند و هر کدام در بخش‌های زیر مجموعه خویش با انجام کارهای کارشناسی شده، سعی در توسعه و بهبود فضای اقتصادی منطقه را دارند.

وی افزود: کمیسیون‌های حمل و نقل و گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر با مطالعه کافی و مشاوره با فعالان بخش خصوصی منطقه، پیگیری توسعه پروازهای داخلی و برقراری پروازهای مفید خارج از کشور از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان را در دستور کار دارد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر تاکید کرد: در این مسیر سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی آمادگی کامل خود را برای بهبود شرایط فعلی اعلام می‌دارند اما لازمه رسیدن به هدف‌های این برنامه‌ها حمایت سازمان منطقه از پروازهای برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر: ۲٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha