۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
توسعه اقتصادی استان سمنان منوط به همکاری شوراهای اسلامی در جذب سرمایه گذار است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:

توسعه اقتصادی استان سمنان منوط به همکاری شوراهای اسلامی در جذب سرمایه گذار است

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به ضرورت حرکت به سمت روستاهای مولد و دهیاری‌های اقتصادی، گفت: توسعه اقتصادی استان منوط به همکاری شوراهای اسلامی در جذب سرمایه گذار است.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه منصوری در دیدار ظهر چهارشنبه خود با رئیس شورای اسلامی استان سمنان با اشاره به ضرورت حرکت به سمت روستاهای مولد و دهیاری های اقتصادی که یکی از اصول توسعه و اشتغال‌زایی در استان محسوب می‌شود، تاکید کرد: توسعه اقتصادی استان منوط به همکاری شوراهای اسلامی در جذب سرمایه‌گذار است تا بتوانیم شاهد تحول در روستاها باشیم.

وی با تاکید بر حضور افراد با دانش در مسئولیت‌های مختلف در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به اقشار مردم به خصوص سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در روستاها را ضروری دانست و تصریح کرد: شوراهای اسلامی باید از همه ظرفیت‌های موجود در استان بهره گیرند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم توسعه اقتصادی را به روستاهایمان هدیه دهیم باید از ایده‌های مولد حمایت کنیم، ابراز کرد: دیدگاه‌های اعضای شورای اسلامی شهر و روستا برای توسعه اقتصادی، عمران و توسعه در استان ضروری هستند.

منصوری بیان کرد: تکیه برتوان داخلی و هماهنگی نیروی انسانی برای رشد و شکوفایی روستاهای استان سمنان یک اصل مهم محسوب می شود که در شرایط امروز کشور با فشارهای اقتصادی و تحریم ها و ... می تواند مثمر ثمر باشد.

عباس آل بویه رئیس شورای اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه نظارت‌ها در نحوه عملکرد دهیاری های استان می‌بایست دقیق‌تر شود، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای دهیاران باهدف افزایش کارایی و توانمندی این افراد در توسعه استان مورد توجه دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی در مناطق روستایی در سطح استان سمنان قطعاً ظرفیت خوبی برای نظارت بر عملکرد مدیران فعال در بخش روستایی به شمار می روند که باید از دیدگاه‌های این افراد نهایت بهره برده شود.

کد خبر: ۲۸٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha