۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
خدمات پست بانک در ۶۳ روستای استان سمنان ارائه می‌شود
مدیرعامل پست بانک استان سمنان:

خدمات پست بانک در ۶۳ روستای استان سمنان ارائه می‌شود

سمنان- مدیرعامل پست بانک استان سمنان با اشاره به پوشش ۶۳ روستای استان از بابت انجام امور مرتبط با پست بانک گفت: مشتریان دغدغه پرداخت تسهیلات بانکی را نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی فروزان‌خواه ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون توسعه منابع استانداری سمنان ضمن اشاره به ارائه خدمت روستایی توسط پست بانک استان سمنان توضیح داد: پست بانک در سطح ۳۰ روستا هم اکنون دستگاه خودپرداز برای استفاده عمومی مردم دارد.

وی با بیان اینکه پست بانک‌ استان سمنان آماده است تا با دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه تسهیلات و همچنین خدمات بانکی به کارکنان و کارمندان همکاری کند، افزود: ارائه خدمات و تسهیلات بدون محدودیت میسر است.

مدیرعامل پست بانک استان سمنان با بیان اینکه در راستای جلب رضاینمندی مردم ارائه خدمات خوبی از سوی این مجموعه در سطح استان صورت می‌پذیرد که حمایت از تولید در سال جهش تولید یکی از آن‌ها است، گفت: تولید یکی از رویکردهای اصلی و محوری در پست بانک است.

فروزان خواه با بیان اینکه مشتریان پست بانک دغدغه پرداخت تسهیلات بانکی را نخواهند داشت، ابراز کرد: در ۶۳ روستای استان، خدمات اولیه بانکی از طریق پست بانک ارائه می شود و مردم برای دریافت تسهیلات می توانند به این شعب مراجعه و از تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر: ۲۸٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha