۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
احداث اولین پروژه مسکن گلستان به روش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان 
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

احداث اولین پروژه مسکن گلستان به روش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان 

گرگان-سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه ۸۸۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن آسایش گرگان اولین پروژه ای است که در سطح استان با روش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و سیستم قالب تونلی در حال اجرا است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم بوده و بزرگ‌ترین پروژه تولید مسکن پس از انقلاب اسلامی است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور، در گلستان نیز اجرایی شده است و تا امروز ۱۱۸ هزار و ۴۶۶ نفر در کل استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: در شهر گرگان نیز این طرح در قالب هفت پروژه فعال بوده و این پروژه‌های مسکن در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مسکن فعال در گرگان پروژه ۸۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن آسایش گرگان است که به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث می‌شود.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در ۱۷ بلوک شش و هفت‌طبقه روی پیلوت طراحی و در حال اجرا است.

حسینی در ادامه گفت: پروژه ۸۸۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن آسایش در شهر گرگان اولین پروژه‌ای است که در سطح استان گلستان با روش فناوری‌های نوین و سیستم قالب تونلی در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین اظهار کرد: در این روش ساخت بخش عمده‌ای از دیوارها و سقف واحدها از بتن‌آرمه بوده که به‌صورت هم‌زمان آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی انجام می‌شود.

وی افزایش کیفیت و سرعت ساخت پروژه‌ها را از مزایای این روش ساخت عنوان کرد و گفت: هم اکنون پروژه ۸۸۸ واحدی آسایش گرگان در مرحله اجرای دیوار و سقف سوم بلوک اول قرار دارد.

حسینی در انتها یادآور شد: مجموعاً در شهر گرگان ۴۰ هزار و ۲۸۰ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده پنج هزار و ۸۷۰ متقاضی به تأیید نهایی رسیده است.

کد خبر: ۲۸۶٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha